SKOTERJÄVLAPUCKOOO!!!

Jaha, så hade den här dagen gått.. ingen händelserik dag inte.. :(
Har stått o stekt pannkakor i  flera timmar känns de som.. blää :P

En relativt lugn dag, kanske behövdes efter en riktigt jobbig natt då jag skulle kunnat slagit sönder skoter jäveln som small här utan för fönstret 2 på natten.. Inte för att jag brukar sova just då, men när jag för en gångs skull lägger mig tidigt, är trött o kanske kan få sova.. näe då ist när jag håller på att sommna så startar han skiten IGEN!! Så håller han på flera gånger.. så tillslut kliver jag upp o virar in mig i täcket går ut på balkongen o skriker åt dom att stänga av skiten!

För det första är det skoter förbud här på tätbebygt område, hade vare helt förståligt om dom varit på tur o smygit in på SIN EGEN GÅRD o parkerat! Men inte!!!!!
Puckot är ute o kör i fyllan fram o tillbax på gården.. inte på SIN EGEN GÅRD INTE!!! Fast han blivit tillsagt att inte köra på denna gård så har han tydligen lika jävla svårt att förstå som en 5 åring! (-Hur gammal är du? Mogen jävla komentar du M!!! kom verkligen från rätt käft..)

Efter att jag skrikit åt dom går jag in o lägger mig igen men kan inte sova, ligger bara o väntar på att skoterjäveln ska startas om.. för då jävlar kliver jag upp o ringer polisen..
Låg vaken till fyra.. så tillslut kunde jag somna..

Var ingen idé att prata med honnom inatt, så ist fick Kim ringa idag o säga åt honnom..
Hännder det en gång till att han kör som en jävla idiot blire polisanmälan. Och vad säger puckot då!?
Ja men polisen har redan varit här o tagit mig en gång så dom kan ingenting göra..
Men hallå!? Bara det säger att människan inte har vett i kroppen o inget innanför pannbenet... ekoo!! Hallåå allåå allåå allåå...
Vi sa även att Kellie vaknade i natt o var rädd av ljudet som small utanför,(då de inte låter som en vanlig skoter).
Jaha vad gör väl det då? säger karljäveln! Ehh.. ja konstaterat..
HAN ÄR DUM I HUVUDET!!

Näe snarare att händer det igen.. då kör jag ner skotern i sjön! Inga problem..
INTE KONSTIGT ATT KOMPISARNA INTE VILL HA MED HONNOM LÄNGRE NÄR DOM SKA ÅKA PÅ SKOTERTURER!!
Ingen vill vara med ett pucko! O ännu mindre ha med honnom på en tur när han inte kan bete sig ir har minsta vett i skallen.. stakars mamma o pappa.. fick IG i barnuppfostran!

Ja ja.. ska fösöka släppa det där nu när jag fått skrivit av mig.. men hör jag skoterjäveln i natt igen! Då har han inte längre någon jävla skoter kvar i morgon kan jag lova!!!

O så vare melodifestivalen ikväll.. har typ missat allt.. men ikväll såg jag ju iaf halva kanske.. :P hehe..
Tycker nog rätt låt vann ändå.. :) inte för att jag gillar henne, men låten var nog ganska okej ändå.. :) Satt o försökte komma på vad Charlotte hette i efternamn förut.. hmm.. men visst vare nillson? ir är jag helt ute o cyklar?

jaja.. what ever.. ska skriva inköpslista till i morgon.. då blire shopping! ;)

Här har vi en annan skoterdåre.. C.HuS skoterdåre! ;P sedan vi var på skoterv tur 7 dec.. :D  hihi


Bara en sak till, smakade nya x cidern spring.. med smak av melon vanilj o mynta.. köp den snälla! Så den har kommit för att stanna! Me like!! :D Älskar melonsmaken!  Mumma till grillfesten! ;) hihi


Suå o svälg trevlig helg! ;) själv tar jag de lugnt... puss

Kommentarer
Postat av: AK

Haha du tycker inte om skotrar va? :)

2008-03-17 @ 17:13:08
URL: http://annaK.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0