Runkstund & LJUG!!

Denna rubrik lockar nog till sig många blickar.. ;P  hmm.. ja, o det är ju kul, men de är mitt liv..
Fyy! Är så less på människor som ljuger, speciellt nära, och speciellt!! Någon man kan läsa som en öppen bok, som man tex bott med! Varför ljuga när dom vet att jag ändå fattar ir vet vad den personen håller på med..
Näe, då ist tycker den att de är lättare att ljuga, o kanske ta sin runkstund som man råkar ringa o störa i! Suck!

Inge fel att tillfredställa sig själv.. de gör väl alla nån gång.. Men skulle man få de man ville lite oftare utan att någon har ont i sin del så behövs kanske inte lena handén.. But what ever!

Har inte humöret på topp idag som kanske märks.. vet fan inte vad de är med mig, gnäll unge som jag är ibland! ;P  Blir kanske så när folk skriker i telefon åt en!

Näe man kanske kulle ta o åka till Falun! Finns de falukorv där? Snygga kilar o så? Snälla kanske? ;) Tell me.. send me a picture som jag kan spara på flera ställen i min dator! =)=)

Ironi ironi!! Inte för att jag tror de e fel på Falun.. tycker säkert de är jätte mysigt där =) Jag menar verkligen det! Så inte en massa folk från Falun skulle råka hamna på min sida och blir arga.. Menar inte att såra någon, jag måste bara få avreagera mig lite..  Det hela med irionin handlar om något helt annat! Prommis! =) Själv hamnade man ju i lilla Fränsta.. and me like it! =) some times. ;P

Hua vad osammanhängande jag skriver idag.. mest bara less.. sorry! Men det är skönt att avreagera sig med de man skriver ibland..! =) 

För övrigt idag då? Claudia ringde och hade missat tåget, så jag erbjöd mig att köra henne om vi fick låna bil.. min lilla skutt har jag ju ställt av. Men de hela fixade sig o hon kom till Sundsvall och kunde ta tåget till Sthlm för att sedan åka vidare till Västerås! =) Känns bra att ha gjort en god gärning idag iaf! =)

Nu har man nog skrivit fööör mycket för att folk ska orka läsa.. så jag lägger väl ner o ska kolla vidare på dom där filmerna som jag skrev om för ett tag sedan! Mötte upp mamma idag o fick dom! Haha. hua hur man såg ut i 9:an.. ;P Men jag tycker det är roligt att se.. man måste väl ha lite självdisstans o kunna skratta åt sig själv! =) Haha  O skratta åt de.. DET GÖR JAG!! =) ASG!! hahahaha

Cheers!  ; )

Kommentarer
Postat av: Carro

Å herre gud... GIRL POWER, haha!

2008-03-19 @ 21:26:48
URL: http://carr0n.blogg.se
Postat av: Jenny

Men tjena tjejen :) Kul att du oxå finns här i bloggosfären =) Kram

2008-03-21 @ 09:43:05
URL: http://jen81.blogg.se/
Postat av: jossee

hallå där :) jag måste ockå se dom där filmerna, hehe. går ju rykten om dom nu :P

2008-03-25 @ 11:09:27
URL: http://jossee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0