Påsken =)

Så var påsken över.. Ganska skönt, slut på godis & onyttigheter! =) Så nu börjar vardagen med träning och nyttig mat! Haha.. Duktig man ska låta då.. Näe får se hur det blir, blir iaf inget godis på vardagarna nu.. =)

Påsken har för övrigt varit mycket lugn, lite tråkigt att de inte blev nå fjällen semester.. Hade inte vare helt fel med lite fjällsluft och sol! Ist sitter man här framför datorn blek och trött. Men ska nog pallra mig ut snart & ta en promenad, SKÖNT! Nu när påsken är över var man tvungen att ta tag i jobbsökandet igen.. Känns faktikst bra. Vill inte sitta hemma i soffan hela dagarna längre & leta jobb, näe nu vill jag ut  och jobba! Tjäna pengar och vara till någon nytta! =)

Så vad gjordes i påsk då för att komma över ämnet, har ju inte suttit vid datorn o skrivit något heller på ett tag.. så nu gör jag en kortare resumé! =)

Långfredagen: Då var det dags för fest och utgång.. Jag skulle då verkligen inte upp på Mittis, tycker det är tråkigt och så där.. Så jag brukar alltid lyckas bli för full för att komma iväg!  Säkert kort som funkar varje gång! Ingen vill ha med någon som spyr och ändå inte har någon chans att komma in! =P  hihi  Men hur blev de nu denna gång?
Har ju inte druckit så mycket på sista tiden så de borde ha gått bra.. Men hävar armen har nog tappat sin styrka, ir så var det för att jag oftast hade tre glas / flaskor att hålla i sammtidigt..  Så jag blev inte redlös och jag tog mig iväg till Mittis.. hmm.. Ja det dög väl, men var inte det roligaste jag vare med om.  Och aldrig mer ska jag hänga in min jacka där, har inte vare med om nå värre.. Ja dom hade nr lappar.. Men ingen ording alls på vart dom hängde jackorna, huller om buller var systemet!!!  Hmm, & om jag tyckte det var det smart system!?   NEJJ!! Verkligen inte!! En kvart kunde det ta för en som lämnat sin lapp för att få jackan sin! Dom gick omkring som nå yra hönns!  Det vart irritationer i kön, bråk och panik av trängslen.. Så det är nog många som håller med om att det inte vart så lyckat avslut på kvällen. Men men.. Så kan det vara.. har nåra bilder från förfesten här iaf som jag kan bjuda på! =)

                                        
Me and Looouuuuiiiiiiissssseeeee &  mmmmmeeeeeeeeeeeeee  &  Loouuiissee  &   Caroline, me & Louise =)


                                             
                  Party party                       Yeah A-K!! =)                       Barhäng                          Lilla söta familjen!     


                                                 JAG            &                  KIM       

Hmm.. Ja det var den kvällen men sen då.. Då vare bara lugnt  skönt..  Eftersom jag kom ut på Mittis så kom slaget senare, så alltså lördagen var jag helt slut hela dagen! Det vart en film på kvällen med Kims syster Tina och hennes kille Johan som även var med oss ut kvällen innan. Samma sak på söndagen, det var lugnt hela dagen, fick middag hos Kims mamma där alla var, sedan vart de bara lugn myskväll med bastu och film! =) Skönt!

Sen var det ju även en måndag som man var helg, solen sken, så då tyckte jag att vi skulle på utflykt, samlaihop ett gäng o dra iväg! =) Jag, Kim, Kellie, Fanny, Louise, Fredrik, Bianca och Lucas åkte upp till Tjärnbostugan, där vi grilla korv & hamburgare, myste i solen åkte pulka, bob och madrass ir vad det var (Fart hade den iaf och snurr!) =) hihi.. Barnen fick leka i skogen och vi vuxna bara njuta av solen och snacka skit.. Även små planera andra saker man  kan hitta på tillsammans! Mysigt! =) Kvällen vart lugn även denna, med bastu, massage och tv! =)
Har även lite bilder på dagens äventyr!
                                          
             
Gänget på väg upp       Lucas, Fanny & Bianca           Louise                 Nästan hela gänget samlat       Fanny & Kellie 

       
                                          

Det kan man kalla en lugn och mysig påsk! Så nu är man utvilad och kan ta tag i det där med jobb och det känns inte enns jobbigt att det är vardag igen! =)

Såg reklamen på Prisson break nu..Ohh längtar!! Har bara sett försa sässongen.. Måste köpa andra tror jag.. Är ju beroende framkallande program det där.. Och även Desperate house wife.. Haha.. lite skillnad på program, but I love them! =) 

Ojj då.. nu vart det vist snöstorm ute.. jag som skulle ut å gå.. =( Skit! Vill inte ha mer snö nu!!

Näe nu ska jag se om Louise kan svara sin telefon nån gång så man vet om hon ska med o träna ikväll.. Hade fint!

Puss puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0