Ont jag har ont.. :(

Hua, fan oxå..  Jag som hade planerat så mycket för idag..

O så händer detta! =(

Skit också.. Iof kanske de var lika bra.. men de är ändå inte kul.. känns så jobbigt..

men men.. de är väl över snart..

Får se om man kan ta tag i allt i morgon ist..vill få så mycket gjort!

Slut på Ipren är de nu också, så man fick skicka iväg Kim en sväng på apoteket..

Han har vare borta ett tag nu så han kommer nog snart, så man kan sätta igång med någon mat här.

Ja o idag fyller min syster 16 år! Shit kan inte fatta, tyckte jag var de nyss själv..  Men de var 6 år sedan nu..
Tiden går så fort! Vad gammal jag bli o vad gör jag med mitt liv? Inget.. Näe fan! NU måste Angelica skärpa sig! =)

Grattis på dig gumman! Förlåt att jag inte kan komma hem o gratta dig! Tänker på dig! Puss


                                                            


image5
                           Joel och Martina, mina små syskon på mammas sida =)

                                                               

Nä nu är det vänner.. =) ska se de o plantera blommor..


God bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0