Not much..

Jaha, vad ska man klottra ner idag då!?  Idag har inte mycket hänt.. Mest suttit framför datorn och pillat på med min arbetsansökan och pratat med hon på arbetsförmedlingen.. så hoppas det blir ordning nu snart =)

För övrigt då.. näe har nog inget vettigt att komma med idag faktiskt..


Kan ju ta nått roligt inlägg från tidigare, som Louise brukar kunna kläcka ur sig! ;P

Vi sitter och går igenom kvitton för att kolla vem som köpt vad och vem som är skyldig vem.  Efter ett tag utbrister hon! - Egentligen så skulle vi inte behöva köpa mat, det är ju bara dyrt och onödigt!
Hahahahaa.. ehh.. ja det är ju verkligen onödigt med mat Louise!!?!!! ;P
 Näe men att slurpa i sig sprit är ju så MYCKET BÄTTRE!! Inte ett dugg onödigt fast det är dyrt!  ;P  Haha.. näe du är bra rolig du gumman!  Dig får man sig många skratt åt!!!  Hihi

Näe nu ska jag kolla vidare på Play boy mansion!  ; ) dom är nästan lika blond som min Louise!

Puss och adjö!


Kommentarer
Postat av: Louise

Mäh jag är väl inge blond :P:P:P:P hihi

2008-03-26 @ 23:53:56
URL: http://loisans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0