Köket..

Jaa.. Det är där jag har spenderat mest tid idag.. Suck! Och snart ska jag dit igen.. Hehe.. Ja jag vet, jag gillar att laga mat och grejja på där.. Men känner idag att det inte var det roligaste att stå där från frukost, fixa den först, plocka undan och diska och in i diskmaskinen, sedan fixa lunch för Kims kompis Simon skulle komma och luncha här. Efter det, plocka undan, och då ville jag göra sockerkaka.. Så det gjorde jag, där får jag ju faktiskt skylla mig själv! ;P hehe.. Sen efter det fixa marinaden inför ikväll då vi ska grilla! :D Jippie, ett steg närmare sommaren, visserligen har vi redan grillat i år, men ikväll kommer Louise och Fredrik med barn, Claudia, och Daniel kanske lite senare efter stägning. Och sen hoppas jag på att Markus och Jenny har lust att umgås med oss! Vore så kul, snacka skit spela spel och bara mysa! =) Laddat för en toppen kväll tycker jag! =) Kanske det dycker upp nå mer bilder att lägga ut nån dag från ikväll.. Om jag kommer ihåg kameran.. ;P

Haha.. Har något roligt om Louise min lilla tok idag också! =D
Jag bjöd även över henne på cuppoccino (ir hur de nu stavas) och sockerkaka.. Så sitter vi o pratar lite allmänt till de goda fikat.. Och så började jag fundera på vilken ordning man ska skriva datumet på typ 080328.. Men att ja blandar ihop det ibland och kan skriva 28/3-08 , kanske man kan skriva jag vet inte, jag skriver iaf så om jag inte orkar tänka.. Men iaf så när jag när jag frågar henne så säger hon..
- Men det spelar ingen roll, man kan skriva vilken ordning som helst!
-Ehh.. hahaha.. Louise, en sak vet jag, man kan inte skriva datumet hur som helst när man ska skicka iväg en massa papper med datum! ;P haha!
032808 det är idag det! Hihi.. Du är så rolig o söt gumman! ♥

Näe nu är det dags för en snabb dusch innan gästerna kommer så man e snygg o fräsch! ;) haha Och sen är det köket som gäller igen för att förbereda nästa mål för dagen!

Puss & kram      ♥Angelica ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0