Fredag..

Jaha.. då vare fredag..
Skulle inte ha klivit upp idag, ingen sol kom som jag hade beställ.. :(

Ist SNÖA det som bara den!.. ohh skulle ha dragit täcket över huvudet bara o slummra vidare..

Jag förstår björnarna, skulle också vilja ligga i ide nu!

Inte hela vintern, från början är de ju riktigt mysigt.. men nu, bara en massa slask o äckel!

Kan man inte bara vakna en morgon o vipps... 20 grader varmt o grönt gräs och solsken! :)
Skippa allt slask med våren.. Som Kim sa idag.. - De är nästan så man längtar efter att klippa gräsmattan!
Ja jag håller med..nu har vintern vare klart.. jag vill kuna sola och ta på mig mina sommarskor!!! Dom längatar jag riktigt mycket efter! Tar o kliver i dom lite titt som tätt nu.. Passar utmärkt när man ska ner i tvättstugen..
Då kan man stå i värmen i torkrummet.. klacka runt lite med skorna o drömma sig bort! :D SWEET!!
Men sen när man passerar porten o ser ut försvinner genast mina drömmar, när man ser den smutsiga slaksen gråa himlen och gruset som säkert ligger  i ett lager på 1 decimeter ovanför assfallten. suck...
Jag blir ju deprimerad..

För övrigt idag då.. vaknade, kollade på klockan o såg att jag måste rusa upp för att se reprisen av våra bästa år!
Haha.. suck o fy vad tragisk jag är som följer denna såpa nu.. hehe.. egentligen gör de ju inget om jag skulle missa 3 år, för på den tiden har dom ändå inte hunnit komma så mycket längre.. men ändå! Det var så spännande nu, kunde bara inte missa! :P hehe.. Näe, om man kun de få ett jobb snart så man har annat att tänka på än om John Black kommer avslöja sin seriemördare till hustru.. O shit om Shawn inte kan förlåta Belle för att hon ljög om att hon var med sin mamma när hans morfar mördades.. Haha.. näe de är bara för tragiskt.. o pinsamt nu när jag erkänt att jag följer detta näst intill slaviskt.. ;P hihi

Annars vart det lite städning på att göra listan, söka jobb o färga hår.. blev väl som de blev med dom punkterna.
Damsugit har jag ju iaf gjort o putsat lite. Färga håret skulle Claudia komma o göra på mig, men vi struntade i det o satt o prata ist, och så kom vickis en sväng.. Det var roligt! Sedan följde jag även med henne upp till ånge för att hämta ut hennes körkort! Är så stolt över mina tjejer att dom klarat sina körkort! Grattis ännu en gång Cattis o Vickis! :D
 Åt middag för ett tag sedan nu o skulle vilja hitta på nå skoj, spela spel o snacka skit.. men verkar inte vara någon som vill vara med på mina planer... så antagligen kan jag ju färga håret o se på film kanske.. men men..
Nu får de vara nog.. :) Ska ringa min kära "sambo" o se vad hon har för sig nu efter jobbet.. :)


Puss o Adjö!  

P.s Fick mess av min mamma nu.. saknar henne! Love you mum! <3 D.s


Kommentarer
Postat av: C.Hu

Hahahahaha, ja men självklart gumman! Jag gillar att ge bort tusen kronor nu och då så varför inte! Menar tusen kronor är ju bara växel pengar så de har väl ingen dött av! YOU WISH!

2008-03-15 @ 19:15:25
URL: http://GetThis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0