Okejj!! =)

Bara för att du tjatar Louise! ;) hihi.. näe kanske inte tjatar, men för att ha något att skriva så snodde jag en lista av dig!  hihi Hoppas det inte gör något!

Frågor och Svar

Ditt namn?
Hanna Angelica Hedström
Hur svarar du i mobilen? Offtast, Hej det är Angelica!
Vem ringde du senast? Ringde nyss med Louise! Men pratade med Claudia nu senast då hon ringde =)
Sov du ensam inatt? Nope, sov med kim ;)
Vad gjorde du klockan 8 imorse? Halv sov när Kim kom o fråga om jag visste vart hans nyckel var.. =)
Vad gjorde du för 15 min sedan? Pratade med Mattias på msn och lyssnade på Love song sammtidigt som jag läste en del bloggar...
Det sista du sa högt?
Hmmm... Var väl kanske hej då ses sen! Ir något åt Kim när han åkte upp på jobbet igen efter lunchen. Haha.. ir så sjung jag med i Love song! ;P haha
Vad har du druckit idag? Citronvatten!
Vad var det senaste du åt? Falukorv och spagetti.
Vad är det för färg på din ytterdörr? Den är nog brun.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jag vet inte..
Drömmer du mardrömmar? Ja ibland händer det.
Humör just nu? Lagomt glad kanske.. lite små seg bara =)
Favoritgodis? Chocklad är gott! :) Men e grymt sugen på att baka nån sommartårta ;P hihi Var ett tag sedan jag åt godis nu..
Sommarplaner? Jobba på Boda borg. Åka neröver med Kim och Kellie, hälsa på hans pappa o Mostrar med mera.. till Gbg och roa oss på Lisseberg! =)
Hur många kuddar sover du med? Vill ha MINST 2 men har väl fyra vanliga och två avlånga i min säng nu, men har haft uppemot 10 kanske. Tycker om när det är poffigt och mysigt! =)
Morgon eller nattmänniska? NATTMÄNNISKA!! Hihi.. kliver jag upp tidigt så är jag trött heeela dagen =P
Är du kittlig? Nja ibland, =) kan vara ganska skönt om man killar iaf! =)
Snarkar du? Nä, men det kan väl hända om jag e förkyld kanske.
Stjärntecken? Skytten
Vad längtar du mest efter nu? Lönen och mina skattepengar! Vore najs före midsommar..
Om du fick väcka någon från de döda, vem skulle det vara? Jerri min hund som jag hade hos pappa som dåg då jag var 17.. Han var världens underbaraste!!
Vad luktar det nu om du sniffar lite? Vanilj, från min parfym antagligen..
Saknar du någon nu? Hmm ja Jerri nu när jag kom att tänka på honnom.
Snus eller ciggaretter? Snus, för det drabbar iaf ingen annan än sig själv.
Vill du ha barn? Ja! Minst två egna.
Längtar du till din nästa födelsedag? Nja inte speciellt..
Är du modig? Hmm.. jag vet inte, kankse det om det behövs..
När drack du öl senast? Oj då, jag dricker sällan öl, dont like it, funkar bara när jag är full ;P Kan det ha vare på träslaget kanske? Förra helgen..
Vad har du för planer inför helgen? Oj då fullt upp, planerar midsommarafton nu, sedan midsommar dagen är det tjejkväll hos Elin för hon fyller 20 på söndagen. Och kanske viskansparken.. =)
Brukar du bada i sjöar på sommaren? Ja, men börjar bli mer kräsen, vill ha varmt vatten och gillar inte äckliga bottnar och fisk, näe pool är mer min grej =)
Vem får en kram? Alla som vill kan få en kram! =)
Vem får en puss? Kim, mamma och Oliver (min lilla skit katt) kan få en puss
Kan du baka bullar? Jajjemän! Goda och fina dessutom! ;) hihi.. men gör det sällan då jag tycker det tar sån tid.. bakar häldre saker som går snabbt =)
Katt eller råtta? Katt
Hund eller katt? Hund
Födelseår? 1986
Hur lång är du? 1,63
Senast kramat? Kim
Senast pussat? Kim såklart =)
Oskuld? Nope, var ett tag sedan det..
Senast haft sex med? Hmm.. någon annan än kim? Nope.. blir Kim där igen..
Spelar du något instrument? Näe men skulle vilja kunna spela gittar!
Dina första tankar när du vaknar? Offtast när jag ska iväg o jobba och måste upp tidigt blir det.. Idag när jag kommer hem ska jag sova! Och lägga mig tidigt ikväll!... Men så blir det sällan, men iaf första tanken! =)
Är du bra på? Det mesta! Är ganska lättlärd! ;) Utom när det gäller gittar då.. =P
Husdjur? Japp, älskar hundar och har haft Jerri som var Labrador, men nu har jag bara min busiga katt Oliver! =)
Vem vet mest om dig? Det är nog Kim. Men är för övrigt ganska öppen så många vet nog mycket..
Rädd för? Spindlar, småkryp.. hua hatar dom..
Hur gammal är den äldsta person du har kysst? 34 tror jag.. om jag inte gjort nå på fyllan som jag inte kommer ihåg.. :P
Har du körkort? Absolut!!! =)
Sjunger du? Haha, ja jag älskar att sjunga, men kanske mer än vad andra vill höra! ;P hihi.. låter inte som en ängel kanske haha!
Kommer du överens med dina föräldrar? Ja det tycker jag, jag och pappa har väl haft våra studer, men i det stora hela så ja!
Hårfärg? Naturlig Ljusbrun.. men offtast mörkbrun nu för tiden =)
Skorna du hade på dig idag? No shoes today! =) men när jag går tar jag antagligen på mig mina snygga sköna svarta pumps ir vad de räknas som.. =) haha
Vad sover du i? Offtast trorsor
Kläder du hade på dig idag? Har fortfarande kläder på mig, leggings och en klänning =) men kanske byter om efter att jag tagit en dusch!
Tatueringar? Nope, ingen än.. men har funderat ett tag nu.. lite sugen faktiskt.. men har lite beslutsångest! =)
Har du glasögon? Japp jag har ju det, men vart dom är vet jag inte, ska ha dom ibland men det blir väldigt sällan.
Favoritparfym? Escada Magnetism!! MMMMM me like!! men den är nästan slut nu så måste inhandla en ny snart, men Escada för övrigt gör många goda parfymer!
Vad köpte du senast? Haha.. en handväska för 20kr på Konsum! FYND!! hihi  Mest som slit och släng.. hehe



Jahapp nu var det slut på frågorna.. och jag ska väl kanske gå och hitta på något för dagen! =)

                                                               

                                                                    Tjaooo! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0