Söndag och dax att..

..  lämmna min Emma =,( Men de kommer fler gånger!! =) Har iaf haft kul stunden jag hunnit vara här o hälsat på! Kul att träffa vänner som man sällan träffar! Men nästa gång... DÅ SKA JAG SUPA!!! =)
Och Utgång får de bli så jag får dansaaa!
Igår blev de bara filmkväll, med en dålig film som Fredrik valt.. hahah tur att den var kort, kändes som att den bara höll på en kvart som tur var! ;P
Sedan höll dom på att fula sig med kameran, haha dom tokarna skratta så dom grät och som Fanny sa, nu får jag säkert magrutor! =)
Dom är bra roliga, själv var jag kanske lite väl tråkig, trött o frusen.. Men men så kan de vara..
Blir bättre nästa gång!
Så på återseende! =)

Emma är nu på jobbet o jag ligger fortfarande kvar i sängen o myser, men ska väl kliva upp när som hälst.
Träna lite innan jag äter o sedan göra mig klar o packa allt.. Sedan åka iväg o lämna tillbax bilen som jag fick låna av Mats (min låtsaspappa som jag hade mellan jag var 4-17år) igår.
Sedan får jag äntligen träffa min Kim, som förmodligen är ganska trött o bakis.. men det blir till att mysa ikväll! =)

Men innan vi sätter igång o myser åker jag till Claudia kl 16!
Ska på babyshower! =)
Har aldrig varit på det tidigare så de ska bli kul o se.. har bara sett sånt på Amerikanska serier.. Men tydligen gör man sånt även i Nicaragua!
Säkert många som gör de i Sverige också, men ingen i min umgänges krets bara, så det ska bli kul!

Nä om man ska ta o sätta igång med dagens sysslor nu kanske, måste ringa Louise nu också kom jag på! =)

Men tack för den här veckan Emma! har varit skoj att få vara med dig gumman!
Synd att Milena redan hunnit åka så hon inte kunde vara med.. Men vi tänker på dig o saknar dig gumman!♥
Verkar som att du har det ganska bra ändå.. =P Fast lite sjuka.. Den hoppas jag försvinner så fort som möjligt! Krya på dig gumman!!

♥Älskar alla mina underbara vänner så mycket,ni betyder så mycket för mig, vad vore jag utan er!?♥
hihi.. puss puss

över och ut! =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0