Milena har lämmnat Sverige..


Jaha.. då har min kära vän lämmnat Sveriges gränser för varmare breddgrader..
Typiskt då jag skulle ha haft större möjlighet att träffa henne offtare nu! Men jag är glad för din skull vännen och önskar dig all lycka! =)
Saknar tiden vi hade förr, vi tre Emma Milena och jag gjorde allt tillsammans! Nu på senare tid har de ju tyvärr inte vare så.. Känner mig lite utanför och saknar och tänker på er mycket.. och inte MINST!! 
ÄLSKAR ER LIKA MYCKET SOM JAG ALLTID GJORT!
Ni kommer alltid ha en plats i mitt hjärta och som vi alltid sa, oavsätt om någon av oss flyttar ska vi alltid vara varandra lika nära! Oavsätt om vi pratar ir inte.. Ingen kan ta eran plats..
Jag tycker bara att det är jobbigt att jag missat såå mycket de senaste åren och får en tår i ögat när jag tänker på det.. Vill inte att ni ska glömma mig.. Utan komma ihåg mig som jag kommer ihåg er..
Och shit vad mycket roliga minnen som kommer upp när vi väl tar oss tid!
Då kan vi skratta så vi får ont i magen! =)
Me like!
Hehe... var tvungen att vända det deppiga inlägget.. =P
Men de är ju sant även!

För övrigt var det ju sjukt länge sededan jag skrev som vanligt..
men de e lite drygt när datorn kronglar till o från  så man tappar lusten!
Men ska väl ändå försöka uppdatera lite offtare ändå nu när jag fått upp skriveriet igen =P

By the way..
Är just nu i Sundsvall hos Emma, från idag (ons) tills på Söndag! Vi ska ha SJUUUKT KUL!
vad är det de kallas gräsänka? =)
Kim har restan av veckan semester med grabbarna o ska väl supa o ha kul..
så på varsitt håll roar vi oss med egna vänner!
Kul! Hoppas bara karln håller sig i skinnet ;P
Men de gör han nog min gubbe! =)

I morgon måste jag pallra mig ner på the phone hous o köpa mig en ny mobil.. kul känns som att jag har råd med det! NOT!
Men min slår ju bara av HELA TIDEN!!
Samtidigt blir de ju kul med en ny mobil som man måste lära sig!! Hihi

Näe, skrivkramp nu eftersom jag inte skrivit på länge!

Hörs hej!

♥Miss you sweetie, tänker på dig o du finns i mitt hjärta Milena! Ta hand om dig nu!! ♥

over and out! puss


Hehe, jag bubblan och Milena.. gammal bild.. o less ser jag ut haha! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0