Internett..

Japp, då kunde man skriva en snabbis igen då.. :P
Har såå långtråkigt idag.. vill ner till stan o bowla ir gå på bio.. men lyckas inte få med mig någon.. suck!
Sååå sjukt rastlös.. vad ska jag hitta på???

Fick lite bilder av Milena idag på mailen! =) var kul att se! Saknar dig gumman!!♥
skicka gärna fler när du har tid o möjlighet, vill se ALLT!! ;)
Och anledningen till att man bara frågar dig är för att du säkert har det så mycket mer spännande än vissa andra som tex mig!
För här händer de inte mycket, tråkigt väder och lite att göra.. Blir bara rastlös o får lite små panik..
Men snart börjar jag ju jobba! =) Förhoppningsvis om jag nu förstått gubben rätt! =/

Jaja.. så här kul var jag idag.. ehh not!
Måste göra nå nu innan jag blir galen.. suck..!!

Puss på min Emma Och min Milena, saknar er!

resten kan få en kram idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0