Igår not to day..

Igår fyllde Josse år! Grattis gumman i efterskott! =)
skulle ha följt med Emma dit, men jag hann inte..
Ist, var jag på promenad då Kim ringde o fråga om jag ville följa med honnom o handla, ja visst klart jag vill träffa honnom! =) Men grejen var den att jag inte hunnit hem än då, så jag fick skynda mig hem till emma, duscha äta sminka föna håret med mera.. tog en halvtimme, men Kim vart kanske llite sur som de verkade för att han fick vänta.. =S
Men men, så kan de gå, tror han var lite stressad igår.. Dom skulle ju ut grabbarna! =)

Själv så fick jag inte min telefon.. suck! Den kommer nog på måndag som de verkar..
Men iaf, på kvällen var  vi bort till Fanny o hade lite småfest ganska roligt! =)
Lite små seg idag..  tror bara de blir film ikväll.. men jag skulle viljat göra nå roligt.. typ gå ut ir nå eftersom de inte vart utgång igår..
Men men, får se hur de blir! ;)

Näe nu ska jag ta o göra något.. ut o gå kanske! =)

Tjaoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0