Curly hair..

... Japp de är vad mitt hår blir när det är sånt här pissväder! Visserligen förstår jag att himlen gråter nu när Milena har åkt, men dags att ge sig, samma himmel i Spanien också! =P
Ir håret kanske inte blir krulligt snarare slickat nedåt o flissigt! Ingen ide att fixa sig här inte!

Dagen började jag med ett mindre träningspass här hemma hos Emma. Hade sedan tänkt gå o köpa telefonen på phone hous, men dumma jag valde design före finesser och "råkade" beställa den på netonnet ist.
Hoppas den håller!
FIN ÄR DEN IAF! hihi

Sedan hade jag tänkt åka och hälsa på Caroline med pojkar, men så vart det icke.
Ist så träffade jag Anna som jag inte träffat på länge, vi prata o mste på innan vi beslöt oss för att trippa ner till centrum.
Där mötte vi upp Martina (min lilla syster som blivit stor), och Anna var tvunen att dra iväg på sin middagsbjudning! LYX!
Kim.. När ska du bjuda ut mig på middag då!? ; )

Nu under kvällen vart det en promenad med Martina o Emma bort till haga för att dumpa syster sedan en sväng mot hamnen MYSIGT!
Och så tillsist hamnade man här med sex and the city på tv:n och lite bloggande och så hör man regnet utanför.. skönt att jag slipper gå ut mer ikväll! :D

Jag beställer finväde i morgon tack! Och leveransen på min telefon!


Kisses and hugs♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0