Vill bara..

..tala om att jag även har en annan blogg, (http://Aangelique.bloggagratis.se) även fast jag inte skriver så offta ir om så värst intressanta grejjer!
Men jag håller på att kolla vilken jag gillar bäst och kan inte bestämma mig än..
Iaf inte själv..
Vore kul om ni ville kolla in dom båda och jämföra och sedan se vilken jag ska ha kvar, om de inte blir så nu att detta är den jag klagar i och den andra som blir roligare :P
haha, typ bättre humörbloggen! ;P
Näe, vi får helt enkelt se.. Gillade den andra bättre p.g.a att jag kunde fixa sidan lite mer som jag ville!
Eftersom jag är så (O)teknisk och inte kan fixa till en riktigt snygg sida..
Om någon skulle vilja hjälpa mig med det är det fritt fram att hojta till!
 :D Hihi
Annars kan jag ju sitta här och otrivas med mina dagböker men minnas mitt underbara liv! :P

Nä gott folk!
TREVLIG HELG!

Bjuder på en drink som börjar på A!


Absolut Amore



3 cl Parfait Amour
3 cl Absolut Citron
4-6 cl osötad citronjuice
3 cl cranberryjuice

Skakas och hälls i highballglas samt toppas med fruktsoda
Garneras med citronklyfta och blå vindruvor

   Skååål! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0