Veckans horoskop..



 



..För skytten..
Tänkte bjuda på veckans horoskop ikväll då..
För jag har väl inget vettigt att komma med idag heller.. Men om man av en händelse skulle vara intresserad av hur min dag har varit kan man för all del gå in på min andra blogg.. Där är det en massa dravel! =)
http://aangelique.bloggagratis.se/

Iaf, så här lyder veckans horoskop för oss skyttar! ;)

KÄRLEK Nu skulle du egentligen bjuda din familj på något spännande nytt och roligt. Kärleken verkar vara på sin bästa nivå för er alla så njut av kärleken. ARBETE/HÄLSA Nu ska du försöka att vara dig själv i allt vad arbetet kräver. Var så självständig som du bara kan så får du fin framgång. Du ska ha god hälsa och vara vid stark livskraft. EKONOMI Du betalar så korrekt dina räkningar, men försök nu att även unna dig själv en gåva, det är du värd. Men snåla med spel för här ser stjärnorna inga vinster för dig.

Lyckotal: 4, 7, 19, 26, 37, 39, 47
Bästa lyckotal: 26 

  Japp japp.. Thats it! Nu vet du hur din vecka är om du är skytt om du inte redan viste det! =)

 




Tjaaaooo! ;)


Kommentarer
Postat av: Cattis

Japp 90% var ju på skoj! Skulle jag hellre ha skrive att 10% var skoj o resten sant???? :O Elller?? vavavavava?? Plus att jag har ingen grym bild på dig på denna dator, ska jag vara ärlig har ja inge bilder alls, det är på bärbara och den använder ju jocke! Men men.. Nästa gång ska jag lägga in en grym bild på dig ;) Jag lovar! Nervös för imorgon?? Kram

2008-04-09 @ 20:58:13
URL: http://theworldbychu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0