Oh fyy..

.. vad jag INTE är pigg idag!
Vart med lurad ut och jag är orklös.. helt slut som artist! =P
haha.. näe fy, även att när man gick och la sig inatt så fick jag fylle hicka, och när den sen väl slutade och jag blundade för att sova snurrade allt bara! Fy kan inte sova när allt snurrar och vill inte köra klassikern foten i golvet tricket.. OBEKVÄMT!
Så jag tog och klev upp, klädde på mig och gick en två rundor.. så där 2 timmar..
HÄRLIGT!!=)
Pratade med Louise i telen, för inte f*n skulle jag våga gå ensam så där i dimman annaras! =P hihi
Sen efter det gick det lite bättre med sovandet =)
Hmm.. nä nu okar jag inte skriva nå mer just nu.. Är som sagt slut!

Tjipp tjopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0