Fånga duvan, fånga duvan..

Okej.. idag är det dags för opertion superhemligt!! =) hehe.. fast nu skrev jag ju det här.. Men ingen vet ju vad det är. Och jag kan ju inte nämna det heller, eftersom det verkligen är superhemligt! Egentligen ingen bra grej, men jag hoppas det funkar! Ja ja, shit the same, får ju inte säga något nu så då äre väl inget jag kan skriva om egentligen.. =P

Ja i natt hade jag ju sjukt svårt att sova, och jag är så övertrött så jag kunde bara gråta.. Just nu är jag slut oxå, men hoppas jag bli piggare idag o sedan att jag kan sova i kväll! =) Det väsrta när jag är så här övertött är mina humörsvägningar, jag som offtast brukar hålla mig lugn och offta glad.. Även om det inte märks på denna blogg då jag offtast skriver när jag är  irriterad och liknandde! =P  Men i övrigt så är jag nog glad! Hehe.. men nu har de vare svårt att sova i två veckor, tror de är nå psykiskt egentligen.. Hoppas jag kommer över det snart bara!

När jag kollade bloggen i natt var den omgjord också, det var fel bakrund, även om min blogg inte är  den tjusigaste nu, men de är för att jag e så dålig på datorer o så.. Hade gärna fixat den snyggare! Nån som är bra på sånt får gärna hjälpa mig! Hojta till bara! ;)  Iaf, så vart jag så irriterad så jag nästan tänkte ta bort hela bloggen.. Men Louise sa att jag borde vänta och se, eftersom dom gjort om något.. Så jag väntade och idag är det som vanligt igen! =) TOPPEN!

Hmm, näe nu börjar kl närma sig, bäst att göra sig klar, o sedan leka dektektiv.. =)

Adjööö!  =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0