Det är bara..


..Att konstatera!
Veckorna går gryymt fort!
Jag fattar de inte! Månaderna och åren med!
Ja! Det ÄR tragiskt, snart ska man gå i pension, och jag som inte hunnit spara ihop så mycket än..
Men med tanke på att dom säger att åren bara går snabbare och snabbae ju äldre man bli, hinner man kanske inte ens röra pengarna förren man e död..
Som jag och en kompis diskutera nu i veckan, jag sa det att åren nu känns som en månad när man var liten!
Serriöst!
Då hade man ju all tid i värden fast jag gick och la mig tidigare kändes det som man fick så mycket mer gjort.
En timme då kändes som en evighet! Nu blir man bara stressad..
Jag önskar mig fortfarande en dån där klocka som jag ville ha som liten.. En klocka och när man trycker in en knapp på den så stannade tiden, och man kunde göra allt man ville i lugn och ro. Var man riktigt trött på morgonen kunde man stoppa tiden då väckarklockan ringer och sova så man är pigg och då kliva upp, gå till jobbet/skolan.
När man har massor man skulle behöva göra bara ett klick och gör allt du vill! =) (Inget brottsligt bara!)
Sköööönt!
Jag skulle förmodligen använda den varje dag, eftersom jag gärna drar ut på sovandet på morgonnen! =)
Skönt då att slippa stressa för att hinna..
Men om det råkar vara någon som har en sån klocka till försäljning så tar jag gärna emot den! Me would love it!! =)
Drömma går ju!


Fast skulle man då åldras och se äldre ut än vad man egentligen är? Om man stannade tiden för offta?

Hmm... fast de skulle ju inte göra nå för mig.. har ju ca 6 år att ta igen om man ska lyssna på hon i  veromoda butiken!

Haha, skulle köpa en jacka och så frågade jag om om dersa klubbkort ir vad de var så säger hon, ja men man måste vara minst 16 år!

Ehh, ja, de var ett tag sedan om man säger så..! =P hehe

Kanske inte var så kul just nu, men kanske när jag är 30! inte fel att se ut som 24 då inte! ;)

hihi

image31
Tick tack, tick tack!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0