Skrik tävling!! ;)

Hahahaa.. ja det är precis vad jag och Kian har nu.

Eller följa John eller leka härmapa! Kian "PRATAR" (med stora bokstäver), och jag härmar. Hahah NI skullle verkligen ha sett det här! Riktigt roligt. Han skrek pratade högre och högre och tog i mer och mer med kroppen!

Min lilla sötnöt! ♥



Vart inget inlägg igår, var full rulle här..

Hade en liten städdag behövdes verkligen här hemma, nu synns det att det är MÄNNISKOR som bor här och inte GRISAR.

Fick även främmande, Alex och Carola med son. Fickade och pratade. Mycket trevligt.

Kian fick en jätte fin tavla med sitt namn med en stjärna samt med födelsedatum vikt och längd mm. Jätte fin! Tack så mycket. Ska ta en bild på den och lägga upp här på bloggen. :) Sen höll jag mest på att stöka på här hemma, Kian sov ett bra tag så det funkade fin fint!


Idag då har vi haft en lugn dag här hemma, Kim jobbade från 12-22. Men Cattis var iaf hit en sväng och vi var även bort till dem en sväng ikväll vi med :)

Satt även ihop Kians matstol idag! :)



    


Vilket resulterade i en mycket nöjd Kian som tycker om att sitta :)

Men vi får börja med att lägga i lite stöd, för än är min stora lilla kille inte såå stor (även fast han tror det själv) .

♥HELT OBEGRIPLIGT HUR STARK KÄRLEKEN TILL ENS BARN ÄR! KAN INTE SÄTTA ORD PÅ HUR MYCKET JAG ÄLSKAR DENNA LILLA KILLE! :) ♥

I morgon blir det efterkontroll.. :/ hmm..

Så nu är det dax för oss att gå ner och sussa..

Så som min älskling på denna bild.


Natti natti ♥


Kommentarer
Postat av: emma

haha gull unge!!

2010-09-22 @ 18:24:51
URL: http://puffbubblan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0