Sååå trött så trött...

Idag är jag heeelt slut alltså. Måste vara barnet som suger all energi.
Ska strax upp och jobba, får se hur det går nu då. Är ju även bara ledig 1 dag denna vecka så det är fullt upp.
Skönt ändå att jag börjar med en kort kväll.
Men har hittills idag nästan bara legat i soffan o slummrat.

Vi var ju till Christel (barnmorskan) i dag och alla värden såg bra ut. Än så länge behöver jag inte äta nå järn eller dylikt. :)

Så det är ju bra, men varför såå sjukt trött då? Hmm ja jag vet inte. Kanske för att vi inte hunnit ta det nå lungt alls i helgen.

I Fredags var det nog ganska lugnt, Louise, Cattis och Enya var här och hjälpte mig sotera bort lite kläder och så under dagen. Tack för hjälpen tjejer! :)
Lördagen var vi ner till pappa och Katja för att fira min yngsta syster henna som fyllt år i torsdags, vart ganska sent innan vi var hemma igen.
Sen igår plockade vi en hel del här hemma och städade lägenheten, bakade cheese cacke och grillade med Fredrik , Louise med barnen :)

Nä, nu hinner jag inge mer, ska ta något att äta innan jag ska upp och slava!

bye bye


Kommentarer
Postat av: Tina

Ojoj, jobbigt med tröttheten! Det kanske blir bättre bara solen behagar att hålla sig framme. Tror det är bra att slumra på soffan mellan varven =)

2010-03-30 @ 11:36:06
URL: http://tinaz.bloggplatsen.se.
Postat av: Cattis

Klart du får det;) Vet juh hur de är att vara mörkis.. inge vidare. Kan fan i mej se gröna monster mer 8 armar ibland ja.. hahahahahaha!

2010-03-30 @ 19:26:29
URL: http://theworldbychu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0