Ingen DHW ikväll!! :(

Varför varför måste kanal 5 byta program på just en tisdag!?!?!

Hade verkligen behövt den avkopplingen ikväll som DHW ger mig, efter en utmattande dag.
Fel att bara ta en måndag, onsdag, torsdag fredag lördag ir söndag att visa csi på!
Så jävla många dagar att välja på och så tar dom min tisdagskväll! :( Sur jag blir..
Jag är fortfarande jätte trött och slut, jobbar kväll i morgon men sen är jag ledig på torsdag som tur är..

Igår var vi iaf till Christel barnmorskan igen. :)
Alla värden såg bra ut, behöver fortfarande inte äta nå järn ir liknande.
Bara en sak som hände var att sist vi var dit tyckte jag hon sa att det inte skulle bli nå mer stick i armen bara att hon skulle ta i fingret.
Jag hatar nämligen sprutor, blodprov och jaa allt som har med nålar i mig att göra..
Vet inte vad det är, det kanske inte gör jätte ont, men det gör iaf ont och jag svimmar nästan.
Christel sa att det kankse var lika bra att förbereda mig på att dom kommer att sticka mig på förlossningen.
Mm, sa jag, men då har jag säkerligen redan så ont av anat att jag förmodligen inte kommer bry mig lika mycket.
Men iaf, nu som det verkar ska jag slippa stick i armen fram till förlossningen. Hoppas!
Men men..
Allt var ju bra iaf! :)
Bäbisen låg bra i kurvan, hjärtljuden fina, Christel sa att det lät som en pojke denna gång, men då tänkte jag på Louise att hon trodde att Enya också skulle bli en pojke, men det vart ju en tös där.. får se vad jag får nu då. :)
Livmodern var 29cm och jag är inne i 29:e veckan.
♥+♥ =♥

Tog nån mag bild idag för er som vill se, tänkte att Kim får ta någon nån dag så man lättare ser, var inte det enklaste själv . ;)

   

Ja som ni ser, var ju inte kanon bra bilder, ser mest konstigt ut. :P

  

Naken mage..

Ja en till sak igår var att ja fick åka på macken och hämta mitt andra klädpacket från tradera! :)
Resultatet är följande:



   

 


Åå tycker dom här små tossorna var såå söta! :D hihi

Jaja, nu ger jag mig för ikväll tror jag. Vad ska man hitta på ikväll då?
Rata kanal 5 iaf!!!


Byyyeeee


Kommentarer
Postat av: Jenny

Du kommer troligtvis inte att bli stucken i armen nå mer, på mig tog hon blodprov en gång för att fastställa blodgruppen, sen stick i fingret varje besök. That's it :) Och på förlossningen kommer dom säkert att sticka dig. Mig stack dom fel på säkert 10 gånger i båda armarna å händerna när dom skulle sätta in en nål på mig för att jag skulle få ett dropp med antiinflammatioriskt.. Du skulle ha sett hur blå/gul jag var flera veckor efteråt!!! Såg inte klok ut haha..



Fin mage du början få, så mysigt att vara gravid - NJUT!!!!

Fina kläder oxå, men köp inte på dig fööör mkt i stl 56 typ, jag hade lite för mkt byxor tex haha.. Men man vill ju handla sååå mkt hihi... Jag shoppar för fullt nu med för den delen hahaha :D



Har ni köpt/fixat allt tills bebis kommer då? Säng å sånt?



Kramis

2010-03-30 @ 21:01:59
URL: http://jen81.blogg.se/
Postat av: Jenny

Just ja, vad har hjärtljuden legat på de gånger ni lyssnat? :) Milton låg nästan varje gång king 150-152 slag/min. :)

Såå spännande!!!

2010-03-30 @ 21:05:27
URL: http://jen81.blogg.se/
Postat av: milena

myyyys!!! sååå söta kläder så man smäller av! :D:D:D längtar till lilla/lille kommer :D poss!

2010-03-31 @ 00:14:45
Postat av: Tina

Blev också lite besviken att de tog DH ifrån oss igår =( Men tydligen har vi inte missat något avsnitt, vi får hålla ut till den 6 april, då sänds nästa avsnitt...



Söta kläder =)

2010-03-31 @ 14:54:10
URL: http://tinaz.bloggplatsen.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0