Hjärtat <3

Min, ir Kims och min bebis.. VÅR BEBIS! ♥


En lite suddig bild på en bild som vi fick när vi gjorde ultraljud den 18:e Februari.
Var i vecka 23+2 då. :)
För er som kankse inte ser något alls föreställer det ett huvud man ser på bilden med ansiktet uppåt, sen kommer kroppen mot höger sida av bilden, men eftersom det var ett sent ultraljud så var bebisen ganska stor och vi fick inte med hela sötisen på bild, plus att den var mycket rörlig så vart mest bara suddiga bilder.
"Bubblorna" uppåt på bilden ska iaf vara navelsträngen, men just på denna bild så syndes det kanske inte så mycket.
Haha vart nog bara mer virrigt av vad jag skrev nu inser jag ;P
jaja, pratar med två i telefon samtidigt som jag skriver.. plus att inget funkar i mitt huvud som det ska tror jag.
Har ju helt glömt bort träningen ikväll!

Nu vet ni lika mycket som vi hur våran bebis ser ut ;)

Ska bli så kul och se hur den ser ut och vad det är för liten krabat som rör sig så flitigt i min mage.

Myys!

Ni får gärna komma med namnförslag! :)

Puss puss


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad har ni för namnförslag än så länge då? :)

2010-03-30 @ 21:25:34
URL: http://jen81.blogg.se/
Postat av: milena

<3<3<3<3 :D:D:D puss gumman!

2010-04-01 @ 16:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0