Bebiskläder!

Idag är första dagen på 6 dagar som jag är ledig..

Under dom här 6 dagarna har det varit strålande fint väder, RIKTIGT VÅRVÄDER!
Som jag då har längtat efter denna ledighet och få vara ute få en nypa sol i mitt snöblekta ansikte..
Istället för att sitta i kassan på coop nära i Fränsta och svettas för att solen där ute skiner så fint genom rutan på min rygg.
Och nu när jag väl är ledig vad är det för väder då? Kallt grått blåsigt och snöigt! ALLT ANNAT ÄN VAD JAG VILL HA!

Men jag antar att man inte ska klaga, snart blir jag ju lång"ledig", och förhoppningsvis kan det ju inte vara sånt här väder hela det året!? ELLER HUR!?

Men iaf en liten solstråle i på min dag är nu att jag nyss gick till postlådan! :)

Jag har vunnit några aktioner på tradera, och har väntat i flera dagar på ett packet, men trodde jag skulle få vänta ännu fler dag på ett annat paket.

Jag hatar att vänta, jag väntar även på att få min deklaration vill se om jag ska betala tillbax eller om jag kanske kan få in pengar och se om jag kan köpa nå roligt, vill ha en ny kamera.

Men kim som däremot får sina deklarationspengar i DECEMBER fick sitt besked på posten igår! Varför kan dom inte skicka till alla på samma adress samtidigt?

Hmm.. men iaf pratar med Cattis i telefonen, klagar över vädret och klädde ändå på mig och gick till postlådan för att kolla om jag fått min deklartion..

Men till förvåning har jag iaf ett paket där!! :D

Med bebiskläderna jag vunnit på tradera, inte alla men dom jag senast vunnit! Jag väntar alltså fortfarande på paket nr:1.

Men guuud vad gulliga dom var som jag fick hem nu. NU LÄNGTAR JAG OM MÖJLIGT ÄNNU MER!!! :D

SÖTT VA!? :D

Sen en banan som jag köpte för ett tag sedan.. tror både den och jag är 2 in 1! ;)

Syns lite dåligt på bilden men det är som två i ett skal..

 

:D

Letade även nån magbild men måste bli bättre på att ta sånna tror jag.. hmm..
Hittade däremot några bilder som Kellie tagit och som vi tog tillsammans :)

  

Och nå snygga pix hon tog på mig :P

 

Sen en fin bild jag hittat som hon tagit på sin kära far..



En bild säger mer en 1000 ord ;) Kims verkliga jag! Haha

Nä nu kom kim hem, nu ska vi bort och städa i lägenheten innan vi ska hem och äta våfflor innan jag ska på personalmöte.. Ja hör och häpna, när jag är ledig ska jag ändå på jobbet! Inget ovanligt med det inte.. Så är det jämt!

Kom även på att jag måste boka klipptid.. denna bild är från när jag klipte mig sist..



puss och kraaam


Kommentarer
Postat av: Cattis

Guuuuuuuuuud va söta dom var!! Hihi! Pyttesmå!

2010-03-25 @ 14:37:12
URL: http://theworldbychu.blogg.se/
Postat av: ★Bianca★

Fina bilder:D <33

2010-03-25 @ 16:47:15
URL: http://bjjiba.blogg.se/
Postat av: Louise

åååh vilka söta kläder, ska ni ha med dom på BB? Jag längtar så myckeet efter bebisen eran nu, vill bara hålla den och mysa och mysa och mysa hehe :D. Puss

2010-03-25 @ 17:37:01
URL: http://loisans.blogg.se/
Postat av: Jenny

HIhi sån där body hade Milton med, fast de står Pytteliten på den :) Så söt!

Lundmyr har bra kläder. Pop är oxå bra, bra kvalité. Är själv en flitig Traderashoppare ;)



kram

2010-03-26 @ 10:50:59
URL: http://jen81.blogg.se/
Postat av: Tina

Haha, fina familjen ;)



Jättesöta kläder=)

Fattas en liten body på bilden tycker jag..., kanske en med texten; "faster är min idol" eller "faster är bäst", tro? Hihi =)



Två bananer i samma skal, jisses! Det måste betyda tur! Kramis

2010-03-28 @ 16:05:17
URL: http://tinaz.bloggplatsen.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0