3 Månader..

.. Sedan senaste uppdateringen! Se jag blir bättre ;) Haha
Mycket har ju hänt nu, men dom flesta vet ju vad som är på G!

Längtar som en tok, har tänkt göra en riktig uppdatering snart, bara jag hinner.
Har sjukt mycket för mig, fullt upp med flytten. Bara jag får den ur världen kan man kanske börja slappna av mer och koncentrera sig på det viktiga!

♥ Min BÄBIS ♥

Lägger väl upp en liten magbild då som jag tog för några veckor sedan, men kan lägga upp fler nästa gång..
Ska verkligen försöka skärpa mig nu, dels o skriva om den lilla/lille i magen och hur otroligt glad jag är över mitt liv nu, att allt bara kan vända och bli så underbart.
Är ju kul att kunna gå tillbax och läsa igen när barnet blivit större och så :)
Men som sagt, jag kommer ha mer tid över när allt stök är borta, men vi har ändå mycket att planera. :D

 

Var ju som sagt några veckor sedan, magen har hunnit växa betydligt mer än så :)

Nu är jag ju i vecka 27+1 :)

Nä nu ska jag plocka lite här hemma så det ser någrlunda ut när Kim kommer hem!
Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0